Taidemaalariliitossa on avoinna 2 määräaikaista (12 kk) projektisihteerien paikkaa:

  • Näyttelytoimen projektisihteeri
  • Taiteilijatarvikevälityksen projektisihteeri
     

Työtehtäviin palkkaamisen ehtona on, että valitun henkilön palkkaamiseen saadaan TE-palveluiden yhdistyksille myöntämää 100 % palkkatukea 12 kuukautta kestävän työsuhteensa ajaksi. Suosittelemme olemaan yhteydessä TE-palveluihin ennen hakemuksen lähettämistä ja tarkastamaan täyttyvätkö 100 % palkkatuen myöntämisen ehdot kohdallasi.

Tehtävien tarkoituksena on parantaa työntekijän ammatillista osaamista ja edistää avoimille työmarkkinoille sijoittumista. Tehtäviin valittavalle on eduksi hyvät tietotekniikkataidot, palvelualttius ja hyvä valmius sopeutua osaksi työyhteisöä.

 

TARVIKEVÄLITYKSEN PROJEKTISIHTEERI

Tarvikevälityksen projektisihteerin työaika on 30 tuntia viikossa, (ma–to, 7,5 h /pv) voidaan sopia. Palkka on 1650 € /kk. Projektisihteerin tehtävänä on avustaa Taiteilijatarvikevälityksessä. Tehtäviin kuuluu mm. asiakaspalvelua, neuvontaa, myyntiä, tarviketilausten pakkaamista ja lähettämistä sekä myyntivalikoiman ylläpito- ja kehittämistehtäviä.

Tehtävään valittavalla tulee olla riittävä tuntemus taidemaalareiden käyttämistä materiaaleista ja työvälineistä sekä valmius kassatyöskentelyyn asiakaspalvelussa. Lisäksi edellytetään riittäviä taitoja työskentelyyn mac-ympäristössä.

 

NÄYTTELYTOIMEN PROJEKTISIHTEERI

Näyttelytoimen projektisihteerin työaika on 30 tuntia viikossa (ti–pe, 7,5 h /pv) ja palkka 1650 € /kk. Tehtäviin kuuluu asiakaspalvelua, avustamista tm•gallerian ja Taidemaalariliiton näyttelytoiminnan tiedotustehtävissä (esim. nettisivujen päivittämistä ja sometiedottamista), avustamista näyttelyiden avajaisjärjestelyissä, gallerian näyttelyiden ripustamiseen liittyviä tehtäviä ja gallerian ylläpitoon liittyviä tehtäviä. Lisäksi työhön kuuluu avustamista Taidemaalariliiton Teosvälityksen eri työtehtävissä mm. taideteosten myyntityössä verkkogalleriassa.

Tehtävään valittavalta edellytetään riittäviä taitoja työskentelyyn Mac-ympäristössä, taitoa käyttää sosiaalista mediaa ja halua osallistua asiakaspalvelutyöhön.

 

 

Tehtävät alkavat helmikuun 2022 alussa valittavan henkilön kanssa erikseen sovittavana päivänä. Tehtäviin valittavat henkilöt opetetaan työhön. Lounastauko sisältyy työaikaan. Noudatamme valtion virka- ja työehtosopimusta.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen yhtenä tiedostona viimeistään keskiviikkona 1.12.2021 osoitteeseen alina.manttari(at)painters.fi.

 

Lisätiedot:

Näyttelytoimen tehtävä: näyttelykoordinaattori Katariina Lager,

p. 044 7220 735, katariina.lager(at)painters.fi
 

Taiteilijatarvikevälityksen tehtävä: myyntivastaava Jarmo Nordlin,

p. 044 7220 736, jarmo.nordlin(at)painters.fi


Yleiset tehtäviin liittyvät kysymykset: toiminnanjohtaja Alina Mänttäri

p. 044 7664 504, alina.manttari(at)painters.fi